The morning Stella decides to take her own life, a stranger knocks at her door claiming the guest room he booked for the night. Surprised but charmed by this man who seems to know her very well, Stella decides to let him in. But when Sandro, the man who broke Stella’s heart, joins them at home, this odd situation turns immediately into chaos: Giulio, the stranger, starts unveiling all the secrets of the couple and of the house. Who is Giulio? And what are Stella and Sandro hiding?