Returning home for the funeral of her grandmother, seventeen-year-old Ariadna must cross the unspoiled Georgian countryside to connect her grandmother's soul with her resting body in an ancient burial custom. Traversing this exhausting and raw terrain, Ariadna is forced to confront the impact that the complex, sometimes cruel matriarch had on her not-so-distant childhood.