Léo, a very shy man, is having trouble communicating with others. Only music makes him alive and more open-minded. He cannot afford to live over his music, therefore he works as a taxi driver and lives in his own car. One day, Léo drives Amélie a deaf dancer. Léo seems charmed and Amélie is attracted to him.