Allegra is a lively young woman with a passion for high mountain climbing. She decides to travel to Morocco to reach the top of the Atlas, but her trip ends abruptly when a man explodes a bomb in a coffee shop and her three friends die in the attack. Unable to overcome the trauma months later she returns to her city, where the encounter with Arad, a young Muslim refugee, forces her to confront her perception of reality, her fears and heal her profound interior wounds.