Judith runs a small trout farm in a remote valley in the Swiss Jura mountains. The hard work demands the utmost of the single mother. Fortunately, reliable help has recently come her way in the form of Gabriel. A trusting relationship soon develops between the two, and Judith’s little daughter Milla also quickly warms to Gabriel. A sudden tragedy shatters the idyll. Desperation, grief and anger threaten to crush Judith. Her only support is her relationship with Gabriel.