Gilles Caron was at the height of his career as a brilliant photojournalist when he went missing in Cambodia in 1970. He was just 30 years old. Through his iconic photographs, and the gaps between them, this film, constructed like an investigation, aims to restore the photographer’s presence, recount the story of his gaze, and how he managed to cover every high profile conflict of his day in such a short period of time.