For 15 years, the parents have been leading an underground existence, hiding among the anonymous tourists on the beaches of Portugal. They have broken a taboo: they have conceived a daughter. A girl who has never swapped clothes with her friends, never skipped classes in school, camped out at lakes, got drunk and broken off with her boyfriend in ice-cream parlours. A girl who is alone.