Nora is not sure how she is going to survive another summer in her family's coastal mansion in Spain. Her grandmother is ill and her little sister is such a baby... Hopefully Libertad shows up : she’s from Colombia and she knows how to handle boys. But she is also the maid's daughter. When they start to befriend, it must stay secret.