Mr. Emmer is a jaded Film Director, Catarina the assistant of an absent Producer. Together they embark on a journey in search of Hölderlin's places, for a never forgotten project on the German poet. But during the journey their aspirations will prove to be an obstacle for the realization of any work. A love song for a suffering Nature.