Yvan De Wiel, a private banker from Geneva, goes to Argentina in the midst of a dictatorship to replace his partner, the object of the most worrying rumours, who disappeared overnight. Between hushed lounges, swimming pools and gardens under surveillance, a remote duel between two bankers who, despite different methods, are the accomplices of a form of discreet and merciless colonization.