An introverted high-school girl Masha sees herself as an outsider unless she hangs around with Yana and Senia who share her non-conformist status. While she is trying to navigate through an intense time of the pre-graduation year, Masha falls in love that forces her to leave her comfort zone. From a debutant Ukrainian director Kateryna Gornostai, a deeply personal story about self-discovery and the patience it requires.