Winter, 1993. Bill Clinton is elected president. Audrey Hepburn dies. Wars following the breakup of socialist Yugoslavia are continued in Croatia and Bosnia. Belgrade is under sanctions and inflation that threaten to become hyperinflation. Mother wakes up on a day when she has to do all the preparation for her younger daughter's birthday party - cooking awaits her, guests await her and dirty dishes await her, when the night is over. After a full year of not having sex with her husband, Mother introduced masturbation in her everyday routine.