Labidi is a struggling young writer who, after a small hit with a short story, is trying to publish his first novel. While he lives in a small room with his roommate and best friend Aleksei, delivering food on his bike to survive, he meets Elisa, a student. Caught up in a whirlwind romance, he doesn’t always make the right choices. Labidi will soon be confronted to the realities of everyday life, at the expense of his writing.