1987: Nicolas is in Central America. He delivers weapons to Indians fighting against military power. On his way, he meets a Dutch man who raids tombs with the soldiers' help. The Dutch man sends them to track Nicolas down. The latter can only escape from death if he gets rid of nearly the total of the money he got for the delivery.