A film crew crisscrosses England trying to unravel the mystery surrounding a record released 30 years earlier, « Spirit of Eden », that defined the passage from light to shadow of its makers, the band Talk Talk and its lead singer Mark Hollis. From overwhelming obstacles to unpredictable encounters, their journey soon turns into an organic quest. With silence as a horizon line. And punk as a philosophy, thinking that music is accessible to all and that the human spirit is above the technique.