Emi, a school teacher, finds her career and reputation under threat after a personal sex tape is leaked on the Internet. Forced to meet the parents demanding her dismissal, Emi refuses to surrender to their pressure. Radu Jude (Aferim!) delivers an incendiary mix of unconventional form, irreverent humour and scathing commentary on hypocrisy and prejudice in our societies.