Five young women, friends since high school, set up a get-together to hold a bachelorette party for one of them. From a suite to strip joint, until reaching their old high school, throughout the whole evening, not a trace of the bride-to-be. Meanwhile, the friends talk about men, their frustrations, their ambitions, about sex and about love. Until the grand finale surprise.