2090's megalopolis is a giant living body groomed by machines, irrigated by virtuality and fed by armies of hybrid creatures, half-organic half-electronics. A place where virtual reality is the real thing, for this is where people live their true lives and where even wars are fought in huge cyber game battles. A "perfect world" only challenged by the mysterious "Conductor" in the greatest chess-game of all times.