Two English reporters, Harold and Michelle, run a Youtube channel about the supernatural. A man, Damiano De Loi, is haunted by recurring allucinations in which a little baby stands in front of his bed staring at him. Damiano invites Harold and Michelle to prove that what he is experiencing is real. Excited at the idea of a good reportage, Michelle and Harold fly to Italy, only to find out that Damiano has disappeared.