In Official Competition, Cruz will play renowned filmmaker Lola Cuevas, who is recruited by a billionaire entrepreneur who impulsively decides to create an iconic movie. Banderas will star as Hollywood heartthrob Félix Rivero, and joining them is Argentinian actor Oscar Martínez, who plays radical theatre actor Iván Torres.