Berlin. Summer 2018. They are 17 years old. The diverse neighborhood they grew up in is one big construction site, where people have to give way to the dreams of others. They drift through the city and wonder how anyone will be able to live in this city in the future. They are always in discussion: about everyday sexism, the individual’s responsibility for the system in which we live. What is happening and what should happen is in contradiction, but they keep faith.