One summer night, Eric steals the ashes of his recently deceased friend, Pol. That same night, he and his two best friends, Ona and Marcel, take a car trip to toss the ashes. The getaway, however, turns into a situation that will separate them from reality and move them further away from both their original goal and making it home safely.