H is a fugitive who comes back to the city he ran away from in the past, in an unknown time and place. He can only stay if he accepts the rules imposed by a corrupt power that acts with complete impunity. Gloria, the woman H left behind, lives subjected to tyranny and has forgotten how to feel. They run away together to a place that nobody remembers: the outskirts of civilization.