A small picturesque Provençal village. Certainly, I grew up there, but today life seems to have somewhat deserted it. Except for the car and motorcycle repair garage where everyone, I mean the men, come to have their car serviced. What do they do? What do they talk about? A breakdown develops into a nail-biting suspense, the garage becomes the place of masculine transmission. Men are amongst themselves and repair metal bodies.