Somewhere in France, at the edge of a pine forest facing the ocean, a hidden holiday camp created by white Russians over seventy years ago. In this summer kingdom, there are children, animals, wooden huts, babushkas and floral fabrics. Generations that live and grow together. And also an old man who is going to die, a son who wants to leave and a child who watches them.