« In the shadows of Low Life, a secret ceremony dedicated to thirteen guardians of humanity’s common treasures, love and resistance, youth and poetry, equality and difference, insurrection and revolution. Saxifrages … These rootless plants’ windblown destiny is a soft perseverance doubled by an imperceptible intransigence, which, in time, imposes on the hardness of stones a patience that can break them. »