Dawn in Venice Beach, California. Every morning, the homeless living by the beach wake up and have to tidy up the space where they spend the night. As the sun slowly rises, their voices express their views of the world. Every morning, as in a Sisyphean play, it looks as if nothing has changed. Every morning, little by little, the neighbourhood by the sea they call home and the country are changing in strange and terrifying ways.