At age 14 Cecilia sends a letter to "Okej", a music magazine for teenagers, seeking contact with other bisexual 14-year-old girls. She gets 20 replies from girls in Småland, Dalarna and Norrland... The moving video diaries of three Swedish teenage girls and their voyage to accept their sexuality.