Nora is 30 years old; she lives with her Argentinian grandfather Nicolás and regularly takes care of her friend Meri's children. She writes the horoscope for the town newspaper, although her dream is to be a travel writer. When her grandfather dies, she inherits an old Dyane 6. Despite being a terrible driver, Nora will set out aimlessly on a road trip along the Basque coast so that her grandfather's ashes may finally rest beside those of her grandmother. The road will soon teach her that she's not a born traveller and that her dream had nothing to do with roving, but was only an excuse for the chance to be free, to grow, to close wounds and, for the first time, to find her own happiness.