A portrait of the island of Ostrov in the Caspian Sea, whose inhabitants, left alone by the Russian state after the collapse of the Soviet Union, survive through poaching. Ivan regularly goes out to sea risking his life and freedom. He believes that one day Putin will see their misery and help. His son Anton only relies on himself. All he wants is to leave the island to find a liveable future elsewhere.