Les Enfants terribles plunges us into the daily life of a Turkish family, that of the director, in which young adults fight every day to assert their freedom and their independence in the face of a paternal authority anchored in traditional values. Here, Ahmet Necdet Cupur gives us an intimate portrait of a young generation ready to bring real change.