Fifteen years ago Nikola left Serbia to follow his heart to Switzerland. Since then his life is shared between two countries and three women: his mother Dida, his grandmother and his wife. His mother has learning disabilities and has always been dependent on grandmother. As grandmother is getting older, Belgrade is now calling Nikola back home. How can he help his mother live a life of independence without losing his own?