Ahmet “Ronin” Simsek is a young Austrian champion boxer from a Turkish family. However, his concerns go far beyond the ring- side. A military paramedic, he trains rigorously to serve his country, but it is the world of theatre that has recently aroused his interest. Is it really possible to access this methodical and singular man whose identity seems to be always under construction?