The story of three families victimized by domestic violence. Their homes become a living hell invisible to society and the world around them.
Claudia, Sladjana, and Margit are of different ages and social backgrounds. Trapped between attempted escapes, uncontrollable circumstances and shattered relationships, they are forced to fight for their lives.