Oyster-king Quaker cannot be impressed anymore. He is so rich that he even has a special butler holding his cigar while he is smoking. The only thing Quaker would be impressed by is if his daughter Ossi were to marry a real prince. He makes an offer to the poor prince Nucki, who sends his friend Josef to get a clear idea of the woman.