Marcel works as assistant to a jeweller whose bossy daughter Renée keeps hitting on him. When he meets lovely Loulou and her lazy friend Jo, he is fascinated by the girl and somehow attracted by their world : Loulou and Jo are crooks. As Marcel naively tries to bring some morality in their lives, the pair turn him into an unwilling accomplice in the robbery of his boss's jewels.