Francois, a sympathetic factory worker, kills Valentin with a gun. He locked himself in his furnished room and starts remembering how he was led to murder. He met once Francoise, a young fleurist, and they fell in love. But Francoise was gotten round by Valentin, a dog trainer, a machiavellian guy...