On the brink of WWII, the record-breaking aviator, André Jurieux, safely lands at a small airport crammed with reporters, only to come face-to-face with his worst fear: the object of his desire, Christine, a blonde noblewoman and wife of the affluent Marquis de la Cheyniest, Robert, is not there to greet him. Intent on winning her back, André accepts his friend Octave's invitation for a lavish hunting weekend at the aristocrat's palatial country estate at La Coliniere, among hand-picked guests and the mansion's servants. However, intrigue, rivalries, and human weaknesses threaten to expose royalty and paupers alike. Who will breach first the unwritten rules of the game?