"Where is Mr. Eder?" This is Alby’s first question when he returns to Munich after a long adventure abroad, and finds the garage empty.The little redhead sits around very sad as an old man Ferdinand Eder enters the garage. He has stopped by to pick up some last things from the house. Among the things he takes Alby’s bed and swing with him. This is too much for the little red whiz and he jumps in Ferdinand’s car and travels with him home. Shortly thereafter a lot of mysterious things happen in Ferdinand Eder’s house. Things start to move around, a big piece of cake is eaten up and so on. Unfortunately for Alby, he gets stuck in glue and looses the ability to remain invisible.