Francois Donge, a wealthy manufacturer, is fighting death at hospital. He officially suffers from a food poisoning. But actually, his wife Bebe deliberately poisoned him. Flashback: ten years before, Francois meets Bebe. He is already wealthy, and has many affairs. She is an idealistic young woman. He is thinking of taking a wife, she is looking for love...