The middle age bon-vivant Max is a former gangster and close friend of his partner Riton. They have stolen eight gold bars of 12 kg each that worth 50-million francs and Max has kept them hidden for their retirement. Riton's mistress Josy is tired of him and has found a new lover to support her, Angelo, who is a dangerous gangster. Riton has made a comment to Josy about the gold and soon Angelo discovers that Max and Riton have the stolen gold. He abducts Riton to force Max to give the gold to him. Will Max exchange his gold for Riton?