Christina Delasalle suffers greatly at the hands of her brutish husband Michel. She inherited the boys boarding school they run but it's clearly Michel who is in charge. With Nicole Horner - one of the teachers and Michel's former lover - they decide to kill him. Christina, who has a serious condition, is terrified. By chance, she meets a retired police inspector who decides to look into the case.