Bob, an old gangster and gambler is almost broke, so he decides in spite of the warnings of a friend, a high official from the police, to rob a gambling casino in Deauville. Everything is planned exactly, but the police is informed about the planned coup. Meanwhile in the Casino Bob starts to gamble.