A love triangle, the past invades the present. Mario, a shy man new in Livorno, chats up a crying woman on a bridge. She's Natalia, waiting for a lover gone for a year who promised to return. For three nights, Mario accompanies Natalia, assists her, distracts her, dances with her. He falls in love with her. Can he pull Natalia into his arms, away from the past and from love for a man who will probably never return?