In picturesque Paris, the young students, Charlotte and Véronique, share a small apartment, interested only in their studies. However, little do they know that at Le Jardin du Luxembourg, Patrick, a charming pickup artist, will manage to seduce them both, of course, behind each other's backs. Under those circumstances, how is this blind double date going to end up?