André Chatelin is a restaurant owner in Les Halles in Paris. One morning, a girl named Catherine asks to see him. She happens to be the daughter of his estranged wife, Gabrielle, that André left more than twenty years before. As Gabrielle has just died, André accepts to accommodate Catherine first, then gives her a job in his restaurant before finally marrying her. But the angel-faced young lady might well be a devil in disguise.