Caught red-handed for a crime he swears he didn't commit, the hopeful criminal mastermind and--for now--small-time thief, Cosimo, entrusts the square-jawed boxer, Peppe, with the plan for a seemingly fail-proof pawnshop heist on the quiet Madonna Street. However, as the news of this lucrative job spreads like wildfire, instead, it's Cosimo's band of maladroit petty criminals--including a destitute photographer with fatherly obligations--who will take action for this once-in-a-lifetime opportunity. But, will things work as planned?