After causing an accident that left his daughter Christiane severely disfigured, the brilliant surgeon Dr. Génessier works tirelessly to give the girl a new face. He does so however by kidnapping young women and attempting face transplants. He has been woefully unsuccessful to date. The doctor's world begins to collapse around him when his daughter realizes just what he has been doing.