Ginette, Rita, Jacqueline and Jane try to find fulfillment and love in their lives. Rita has a fiancé whose family is obsessed with social distinction; Jane has a boy-friend in the army, but does not hesitate to enjoy herself with chance encounters; Ginette has a mysterious passion that keeps her away from her colleagues at nights. Jacqueline is lonely; but who is that mysterious bike-rider who is constantly following her ?