Charlie Kohler is a piano player in a bar. The waitress Lena is in love with him. One of Charlie's brother, Chico, a crook, takes refuge in the bar because he is chased by two gangsters, Momo and Ernest. We will discover that Charlie's real name is Edouard Saroyan, once a virtuose who gives up after his wife's suicide. Charlie now has to deal wih Chico, Ernest, Momo, Fido (his youngest brother who lives with him), and Lena...